نقشه هوایی پلاک ثبتی

نقشه هوایی پلاک ثبتی

تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی ملک در تهران

انجام امور ثبتی ملک به کمک اسناد و مدارک ثبتی و قدیمی ملک ممکن می باشد. تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی ملک در تهران را می توان از طریق پلاک ثبتی ملک استعلام گرفت. که این نقشه ها در امور ثبتی ملک لازم است. نقشه هوایی و نقشه تفکیکی که برای امور ثبتی به ملک استفاده می شود. یکی از نقشه هایی است که برای جانمایی ملک و تعیین آدرس و حد و مرز های دقیق ملک مورد نیاز است. استفاده می شود که بر اساس پلاک ثبتی ملک استعلام گرفته شود. و خریداری شود. که این نقشه های ثبتی ملک های یک منطقه را بر اساس پلاک های ثبتی نمایش می دهد. و همچنین حدود و مرز های هر ملک را مشخص کره که در بحث ثبتی و جانمایی ملک بسیار مهم است و باید رعایت شود.

برای جانمایی ملک بر اساس پلاک ثبتی قبل از هر چیزی باید به یک کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مراجعه شود. تا با بررسی پلاک ثبتی ملک و تهیه نقشه تفکیکی مربوط به ملک مرز های ملک را مشخص کرده. و با حضور در محل ملک و تهیه نقشه یو تی ام از ملک یا از طریق همان نقشه های تفکیکی کار جانمایی ملک را انجام می دهد. و در نهایت نقشه تهیه شده را مهر وامضا کرده و برای روند اداری به دست مالک می رسانند. در بحث ثبتی ملک نقشه ای تحت عنوان جانمایی ملک و تهیه نقشه یو تی ام و وضع موجود ملک زمانی که مالک درروند امور اداری است. و این نقشه را برای سازمان های دولتی دارد. باید حتما نقشه ای که تهیه می کند مهر و امضا شده باشد. تا دارای اعتبار شود در غیر این صورت قابل استفاده در مراجع دولتی نیست.

پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک

برای شناسایی املاک و اراضی از پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک استفاده می شود. شماره پلاک فرعی و اصلی ملک همچون نام و نام خانوادگی افراد می باشد.

سازمان ثبت اسناد برای شناسایی املاک برای هر قطعه فرعی پلاک فرعی و برای هر پلاک اصلی پلاک اصلی در نظر گرفته است. پلاک ثبتی ملک برای انجام امور مختلف کاربرد دارد از جمله کاربرد آن جانمایی پلاک ثبتی ملک می باشد. برای انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک لازم است به فردی متخصص مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این عملیات را انجام دهد. و با استفاده از اسناد و مدارک ثبتی و قدیمی ملک این عملیات را انجام دهد.

“اخذ تصاویر هوایی سال های مختلف و تفسیر و تحلیل آن توسط کارشناسان باتجربه شرکت رادین مپ تحت نظارت کارشناس رسمی دادگستری”

تماس باما

09129277534

02166398316

انجام جانمایی پلاک ثبتی برای اخذ سند تک برگی

امروزه نقشه یو تی ام برای انجام امور مختلف ملکی در خواست می شود. از جمله مواقعی که نقشه یو تی ام در خواست می شود به جهت اخذ سند تک برگی برای ملک می باشد. برای اخذ سند تک برگی مراجعه به اداره ثبت اسناد ضروری است. در نتیجه لازم است مدارکی را تهیه نمود و به اداره ثبت اسناد ارائه داد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است. برخی از املاک آدرس معلوم و مشخصی ندارند و لازم است برای اخذ سند تک برگی برایشان به جهت تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام شود. تا حدود ثبتی ملک تعیین شود.

برای انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک لازم است به فردی متخصص مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این عملیات را انجام دهد. برای انجام این عملیات ازاسناد و مدارک قدیمی و ثبتی ملک استفاده می شود. در ادامه با جانمایی پلاک ثبتی ملک بر روی نقشه هوایی حدود ثبتی ملک تعیین می شود. در نتیجه نقشه یو تی ام تهیه می شود. با تهیه این نقشه موقعیت و حدود دقیق و منحصر به فرد ملک با دقت سانتی متری به دست می آید. همچنین دیوار کشی ملک به صورت اصولی انجام می شود.

جانمایی پلاک ثبتی ملک گمشده

جانمایی پلاک ثبتی برای اینکه بتوان آدرس ملک گمشده را پیدا کرد. انجام می شود. املاکی که گمشده هستند آدرس مشخصی ندارند. در واقع املاکی وجود دارند که از گذشته تا به حال رها شده اند و آدرسشان نا معلوم شده است در واقع ممکن است فردی این املاک را خریداری کرده باشد. و یا آن را به ارث برده باشد و به دلیل مهاجرت و یا دلایل دیگر به مدت طولانی به ملک خود مراجعه نکرده است. بنابراین لازم است با روش های تخصصی آدرس ملک معلوم شود.

برخی افراد یافتن آدرس ملک خود را به افراد غیر متخصص می سپارند اما این کار اشتباه است زیرا افراد تنها افراد متحصص می توانند آدرس و حدود دقیق ملک را معین کنند.

برای انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک می توان به فردی متخصص مراجعه نمود. تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی ملک در تهران را می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. کارشناس برای انجام این عملیات تمامی اسناد و مدارک ثبتی و قدیمی ملک را جمع آوری، استخراج و بررسی خواهد کرد سپس با یافتن نقشه ثبتی مربوط به قطعه ثبتی مورد نظر و جانمایی آن بر روی زمین حدود و آدرس ملک مشخص خواهد شد.

برای دیوارکشی ملک لازم است مختصات یو تی ام کنج ها مشخص گردد و برای مشخص کردن آن لازم است نقشه یو تی ام توسط کارشناس تهیه شود. همچنین این نقشه یکی از مدارک مورد نیاز برای اخذ سند تک برگ می باشد.

انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک را به چه کسی بسپاریم؟

جانمایی پلاک ثبتی ملک به کمک اسناد و مدارک قدیمی و ثبتی ملک انجام می شود. با انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک در نتیجه حدود و موقعیت ملک تعیین می شود. برای انجام این عملیات هرگز به افراد غیر متخصص مراجعه نکنید و متخصصی می تواند جانمایی پلاک ثبتی را انجام دهد که به بانک اطلاعات ثبتی دسترسی داشته باشد و تجربه لازم را داشته باشد.

کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند جانمایی پلاک ثبتی ملک را انجام دهد. این متخصص برای انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک ابتدا اسناد و مدارک قدیمی ملک را گرد آوری می کند. در ادامه اسناد ثبتی از بانک اطلاعات ثبتی استخراج و بر روی زمین جانمایی می شود. در نتیجه نقشه یو تی ام تهیه می شود. این نقشه با مهر و امضای این متخصص معتبر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما